Den fruktade dagen som inte kom..

Idag har jag varit så skraj, asså helt sjukt. Ni vet att jag pratade om läkaren för några inlägg sen.. Jo min kära moder sa, att jag skulle till doktorn idag och kolla upp om jag hade någon infektion i kroppen och allt. Och man vet ju vad som händer då.. BLODPROV! vilket jag absolut hatar hatar hatar! Verkligen avskyr! Så nu vet ni. Om ni vill skrämma mig så är det något med doktor och blod att göra :D IAF... Det belv det inte av, inte idag i alla fall :$ Hoppas på ingen dag alls. hehe.(nervöst skratt?) Var på Systemet med mamma, kände mig otroligt malplacerad och förvirrad. Hejåhå sån är jag. Hostan verkar inte bli något bättre, och jag som ska iväg om 5 dagar ju :( Syster åker till Irland och jag till mirre på Gotland, NJUT AV SEMESTERN FÖRÄLDRAR!! mohah.
Ska iväg och bada med mor. Eller, kolla på när hon badar(utifall att hon skulle drunkna och behöva hjärt o lungräddning) citerat av mi madre.

Ciao mis amigos!
Enjoy your summer! <3 I'm not... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0