Kommer att åka åt fel håll...

Hay u guys!
Imorrn som jag kanske skrev i förra inlägget(kommer ej ihåg) så åker jag till Götelandet, dvs (Gotland :pP)
Ska åka en trist Gotlandsfärja i fyra timmar utan att ha något att göra. Inte möjligt, inte acceptabelt, enligt mig. Så jag var och handlade lite skvallertidningar. Ok jag vet, jag borde läsa något vettigare som typ.. böcker, men trust me, jag och böcker går inte bra ihop. Sist jag läste ut en bok var alldeles för många år sedan.
Shit vad jag låter tråkig. pratar om böcker. Bloggen suger. iaf. Packat o klart. Tar buss till Nynäshamn, får se hur det går. Går säkert vilse, missar båten, missar allt.
PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0