Sova på soffan.. vafan liksom?

Haj jy gajs!
Moster och kusin är på besök i en vecka så kanske inte bloggar så jättemycket.
En sak som jag blir så jäkla irriterad på är att varje gång man får gäster som ska övernatta så blir man av med sin sköna säng, sin garderob, sitt rum och så får man inta en sovplats på soffan. Liksom vafan? Det finns ju andra rum.. Jaja. Fördelen är att man får glo på teveboxen hur länge man vill, dvs tills man däckar och vaknar upp mitt i natten av att man dränks av sitt eget dregel. Najs. Ja.
Köpte så jävla grymma grejer idag.

Monki
- Jacka (700:-) nu 350:-
- Kavaj (500:-) nu 250:-
New Yorker
- Neonrosa solglasögon 89:-
Totalt

689:-

Äsch då, mer pengar kommer ;)
Nu ska jag sova på den hårda vinröda soffan där jag egentligen inte får plats i.
Ha det så gött! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0