Hej blekfis liksom..

Asså seriööst! Varför blir jag aldrig brun!? Vill inte vara en blekfis 24/7/365.
Gud som jag längtar till den 29e Juli för då sitter jag på ett plan mot Rhodos. Det kommer att bli så najsibajsi. Men kommer jag att bli brun? Nej nej, det tillåter inte mina pigment. Jag har nämligen otroligt otrevliga röda pigment vilket gör att de snälla solstrålarna inte gör så att lilla Tess blir brun.. Kan man annat än att älska mina pigment? Så förvänta inte er att jag kommer tillbaks som en snygg och solbränd Bondbrud.. Nej, Snarare en en salami som legat i solen för länge. Ok slut på ironin..
IDAG, så var jag på stranden med min kära Miranda<3 otroligt kul hade vi! Och imorrn blir det ännu mer skoj med en annan kompis!

Nu ska jag sova! Ciao era bruna babianer ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaaha du, jag känner igen det härliga bruna problemet med att vara finne ;)

2010-06-30 @ 21:11:10
URL: http://lehleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0